Takk Eplehuset – når kundeservice funker som bare f…!

Dette er en historie som fortjener litt oppmerksomhet, og den går som følger. Jeg skulle holde foredrag på Gründermessen i Bergen. Mitt innlegg var litt ute på ettermiddagen, men jeg møtte opp litt før på dagen for å. sjekke at alt fungerte som det skulle. Med ny macbook Pro og ny overgang fra USB-C til mange forskjellige utganger, følte jeg meg ganske trygg på at alt var i boks – men den gang ei. Uansett hva jeg og teknikker forsøkte, så fikk vi ikke bilde på lerretet. Etter flere telefoner og forsøk fra teknikeren ble skylden tilslutt plassert på den fantastiske multiport overgangen min.

Det som videre hente var som hentet ut fra en Forrester rapport om kundeopplevelse. Jeg gikk inn på Eplehuset på Facebook, sendte melding om de hadde overgangen jeg trengte og ikke lenge etter svarte de (med glimt i øyet) og jeg jogget bort å endte opp med mer enn bare en overgang. Sånn skal det rett og slett gjøres – takk Eplehuset!

Denne lysbildefremvisningen krever JavaScript.

 

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s