Breakdown: 4 Ways Brands Are Earning –and Buying– Followers on Twitter « Web Strategy by Jeremiah Owyang | Social Media, Web Marketing

Nok en interresant artikkel fra Jeremiah Owyang (jada jeg er nok blitt en fan). Denne gangen om hvordan organisasjoner kjøper seg eller trekker til seg “followers” på Twitter.

Som godeste Jeremiah sier, du kan like eller ikke like det – men business er business. Personlig mener jeg at alt. 1 og 3 er helt OK, det er frivillig og du får eller kan få noe igjen for å spre det glade budskap. Alt. 2 og 4 blir i mine øyne bare spam og heller irriterende, og derfor også mulige brand-skadere som blir vanskelige å rett opp igjen.

Breakdown: 4 Ways Brands Are Earning –and Buying– Followers on Twitter « Web Strategy by Jeremiah Owyang | Social Media, Web Marketing.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.