Breakdown: 4 Ways Brands Are Earning –and Buying– Followers on Twitter « Web Strategy by Jeremiah Owyang | Social Media, Web Marketing

Nok en interresant artikkel fra Jeremiah Owyang (jada jeg er nok blitt en fan). Denne gangen om hvordan organisasjoner kjøper seg eller trekker til seg «followers» på Twitter.

Som godeste Jeremiah sier, du kan like eller ikke like det – men business er business. Personlig mener jeg at alt. 1 og 3 er helt OK, det er frivillig og du får eller kan få noe igjen for å spre det glade budskap. Alt. 2 og 4 blir i mine øyne bare spam og heller irriterende, og derfor også mulige brand-skadere som blir vanskelige å rett opp igjen.

Breakdown: 4 Ways Brands Are Earning –and Buying– Followers on Twitter « Web Strategy by Jeremiah Owyang | Social Media, Web Marketing.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.